loading...
مطالب جالب رایانه
آخرین ارسال های انجمن
علیرضا یوسفی بازدید : 1075 پنجشنبه 1392/06/28 نظرات (2)

 

MXC ،رابط انتقال اطلاعات جدیدی است که توسط اینتل و کورنینگ در حال توسعه است و سرعتی بی‌نظیر را برای اتصال سرورها و تجهیزات شبکه در دیتاسنترها فراهم می‌کند. اگر شما هم به مباحث و تجهیزات شبکه علاقه‌مند هستید، در ادامه با توضیحات بیشتر با ما همراه باشید.

علیرضا یوسفی بازدید : 1347 پنجشنبه 1392/06/28 نظرات (0)
 
 

طبق گزارشی که امروز منتشر شده، کمپانی گوگل، تقریبا تمامی اطلاعات مربوط به گذرواژه‌های شبکه‌های وای-فای در سراسر جهان که کاربران از طریق دستگاه‌های اندرویدی به آن‌ها متصل شده‌اند را در سرورهای خود در منطقه مانتین ویو، مقر اصلی این کمپانی، نگهداری می‌کند.

علیرضا یوسفی بازدید : 1508 یکشنبه 1392/06/03 نظرات (1)
آیا فیس بوک رفع فیلتر خواهد شد؟

 

رئیس جمهور در دوران تبلیغات انتخاباتی‌اش صراحتاً از رفع فیلتر فیس بوک سخن به میان آورد و اتفاقاً از این شبکه اجتماعی در اطلاع رسانی دیدگاهایش در دوران انتخابات بسیار استفاده نمود. حال با توجه به شروع کار آقای روحانی و ایجاد صفحه‌های رسمی برخی از وزراء ایشان، این مسائله مطرح شده است که آیا نهایتا فیس بوک باز خواهد شد یا خیر؟

علیرضا یوسفی بازدید : 1218 یکشنبه 1392/05/20 نظرات (1)
Windows 8 / Windows 7 Dual Boot

 

ویندوز ۸، سیستم‌عامل متفاوت و مدرن مایکروسافت است که تجربه رابط کاربری و امکانات تازه آن خالی از لطف نیست. اما اگر نرم‌افزارهای مختلفی برروی ویندوز ۷ خود دارید و نمی‌خواهید بین کارتان وقفه‌ای ایجاد شود یا مجموعه فعالیت‌ها و اطلاعات شما فعلاً با ویندوز ۷ سازگارتر و بهینه‌تر هستند، می‌توانید این دو سیستم‌عامل را در کنار‌ یکدیگر به کار بگیرید.

علیرضا یوسفی بازدید : 2216 یکشنبه 1392/05/20 نظرات (0)

منوی استارت برای ویندوز 8

 

یکی از مهمترین تغییرات انجام شده در ویندوز ۸، حذف منوی استارت از صفحه اصلی است . هر چند این منو، با رابط‌کاربری مدرن و صفحه‌ استارت جایگزین شده است اما احتمالا بعضی از کاربران برای مدتی، با نبود این ویژگی دچار مشکل بشوند. برای همین بعضی از توسعه‌ دهندگان دست‌ به‌ کار شده و استارت‌ منو را به ویندوز ۸ باز گردانده‌اند .

علیرضا یوسفی بازدید : 2149 جمعه 1392/05/18 نظرات (1)

کنترل از راه دور

 

 

برای دسترسی و مدیریت رایانه از راه دور، راه‌های بسیاری وجود دارد. مثلاً نرم‌افزارهای VNC و TeamViewer جزو رایج‌ترین روش‌های کنترل رایانه از راه دور به شمار می‌روند .اما اگر شما به مرورگر کروم دسترسی دارید، نیاز به نصب هیچ ابزار دیگری برای این کار نخواهید داشت. در ادامه با معرفی یک افزونه و آموزش آن این کار به آسانی انجام میپذیرد !

علیرضا یوسفی بازدید : 1941 شنبه 1392/05/05 نظرات (0)

UC-Browser

 

با سلام خدمت تمام بازدید کنندگان عزیز .

اینبار خواستم تا شما را به خواسته هایتان برسانم ! ، با توجه به درخواست های مکرر برای رفع فیلترینگ در گوشی با نرم افزاری تحت سیستم عامل آندروید اومدم . با این نرم افزار به راحتی میتونید وبگردی امن را داشته باشید و از سایت های خودتون استفاده کنید . در ادامه با خصوصیات این نرم افزار آشنا خواهید شد . (دانلود در ادامه مطلب )

علیرضا یوسفی بازدید : 1195 سه شنبه 1392/03/21 نظرات (0)

آموزش جی کوئری

 

با سلام خدمت تمام دوستان و بازدیدکنندگان . اینبار با آموزش جی کوئری در خدمت شما هستم .

یکی از مسائل ، زیبایی وبسایت ها و وبلاگ هاست که تمام طراحان با آن روبرو هستند . جی کوئری این امکار را به شما میده تا از نهایت زیبایی در وب های خود بهره مند شوید .

علیرضا یوسفی بازدید : 1805 سه شنبه 1392/03/21 نظرات (0)

آموزش آژاکس

 

 

با سلام خدمت دوستان و بازدیدکنندگان . امروز با یک آموزش عالی در خدمتتونم .

این آموزش مربوط میشه به آی جکس . آی جکس در واقع مخلوطی از جاوا اسکریپت و xml است که به کمک آن میتوان یک رابط تحت وب را طوری ساخت که وقتی کاربر روی یک لینک کلیک میکند ، کلیه عملیات در پشت صحنه انجام شود و فقط همان قسمت که نیاز است به کاربر نمایش داده شود و نیازی به بارگزاری یک صفحه جدید نیست .

 

علیرضا یوسفی بازدید : 2587 چهارشنبه 1392/03/15 نظرات (0)

ساخت برنامه برای آندروید !

با سلام . شاید شما نرم افزار های زیادی را روی گوشی های اندرویدی خود اجرا کرده باشید و این سوال در ذهن شما ایجاد شده باشد که چگونه میتوان همچین برنامه هایی ساخت . اینبار گوگل نرم افزاری را به کاربران خود ارائه میکند که توسط آن میتوانید برای گوشی های اندرویدی خود نرم افزار طراحی کنید و آنرا به دوستان خود نشان دهید تا حیرت زده شوند .

تعداد صفحات : 19

درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان به وبلاگ بنده خوش آمدید هر کی هرچی از رایانه خواست بدونه بهم بگه تا تو وبلاگ بزارم تا همه استفاده کنند.09373054272 برای ارسال نظرات و پیشنهادات خود میتوانید با ارسال پیامک به شماره 30007546 آنرا با قالب زیر برای ما ارسال فرمایید . مانند : rayansys , matne payam
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت رایانه در چه سطحیه ؟
    معرفي صفحه به دوستان


    نام شما *
     

    ايميل شما *

     

    ايميل دوست شما *

     

    ايميل دوست ديگر شما

     
     
     

    اخبارکوتاه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 183
  • کل نظرات : 169
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 369
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 193
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 519
  • بازدید ماه : 203
  • بازدید سال : 71,104
  • بازدید کلی : 810,071
  • کدهای اختصاصی